Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2020 15:57 - ГОРДОСТТА Е ГРЯХ
Автор: neli1953kaneva Категория: Поезия   
Прочетен: 240 Коментари: 1 Гласове:
2



 

                      ГОРДОСТТА  Е  ГРЯХ

Сигурно не само аз,но и всички хора,всеки ден грешим и понякога извършваме и някой от седемте смъртни гряха.Аз лично, май най- често имам проблем с гордостта. Но вчера ми се случи нещо, което ме накара да преоценя поведението и мислите си.

Пътувах в градския автобус и насреща ми седеше едра, направо дебела жена, доста тромава на вид. Мислех си с неприязън как така се е запуснала и изоставила, защо не положи усилия да изглежда по- прилично и прочие. Наближихме спирката и двете станахме да слизаме, аз я пропуснах пред мене и се обърнах с гръб на посоката на движение,  за да си взема торбите багаж .В този момент автобусът рязко спря и аз политнах напред,  като едва успях да се хвана за седалката. Ударих се в тялото на пълната жена и така останах на краката си. Разбира се, извиних й се, но в същия момент осъзнах, че ако не беше тя, щях да падна по гръб долу от платформата на пода на автобуса, по гръб и вероятно щях да разбия главата си. Най-малкото , щях да се отърва с комоцио и натъртвания по цялото тяло.

Мисля, че това ми се случи като урок ,  който може би често трябва да получавам, защото никога не се знае кого Бог ще изпрати да ни помогне в такива моменти. Тъй като съм дребна на ръст и не тежа много, явно трябва да приема едрите хора като олицетворение на надежда и стабилност по пътя ми.

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. linaviraassaamy - Интересни
30.09.2020 18:11
разсъжения!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neli1953kaneva
Категория: Поезия
Прочетен: 108768
Постинги: 190
Коментари: 20
Гласове: 91
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930